HomeV3Product Background

Boni modi per prevene a gripe in a primavera

Boni modi per prevene a gripe in a primavera

A primavera hè a stagione di alta incidenza di malatie infettive, malatie infettive enteriche, malatie focale naturali è e malatie infettive trasmesse da insetti, a so pussibilità di trasmissione hè assai aumentata.I malatii infizziosi cumuni includenu influenza, meningitis cerebrospinale epidemica, tuberculosis, sarampellu, varicella, parotite è cusì.Fate i seguenti cunsiglii, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di elli!

Misure di prevenzione di malatie infettive:

1, Aduprate lampa di sterilizazione ultravioletta per fà una sterilizazione di circulazione in l'aria interna, 99,9999% di batteri infettivi è dannosi ponu esse uccisi.Aduprà i lampi generatori d'ozonu altu ùn solu pò tumbà i batteri, ma ancu ponu caccià l'odore peculiare è l'odore di muffa, a lampada di fotolisi nera è a formaldeide.

2, Vaccinazione.L'immunizazione automatica artificiale da u pianu hè u puntu chjave per prevene ogni tipu di malatie infizziose.A vacuna preventiva hè u metudu più pusitivu è efficace per prevene e malatie infettive.

nutizie 1

3, Prestate attenzione à l'igiene persunale è a prutezzione.Mantene boni abitudini di salute hè u puntu chjave per prevene e malatie.Hè assai impurtante in u locu chì studiemu, travagliemu è campemu.Avemu da lavà e mani è a ropa spessu, mantene una bona ventilazione interna.Duranti a stagione di alta incidenza di e malatie infettive, duvemu menu andà à u locu publicu.

4, Rafforzate l'eserciziu è rinfurzà l'immunità.In a primavera, u metabolismu di l'organi, i tessuti è e cellule di u corpu umanu cumencia à fiurisce, hè u bonu tempu per piglià l'esercitu.Andate fora è pigliate un soffiu d'aria fresca, fate una caminata ogni ghjornu, fate jogging, fate ginnastica è cusì.Per furnisce l'eserciziu di fitness, rinfurzà u flussu di sangue di u corpu tutale, rinfurzà l'immunità è e capacità di autoguarigione.Quandu pigliate l'eserciziu, duvemu attente à a variazione climatica, evitendu nebbia, ventu è polverosa.Avemu ancu bisognu di urganizà a quantità di eserciziu raghjone, cura di u statu di u nostru corpu, per evitari influenza negativa di u nostru corpu.

5, Vive una vita regulare.Mantene abbastanza dorme è avè un schedariu regulare hè impurtante per migliurà e vostre difese naturali.

6, Prestate attenzione à i dettagli di vestiti è alimentariu.In a primavera, u clima hè cambiante, di colpu caldu torna u friddu, se riducemu a ropa di colpu, hè faciule fà calà l'immunità respiratoria umana è lascià l'agente patogenu invade u nostru corpu.Avemu da aghjunghje è riduce a ropa in modu adattatu per seguità e variazioni di u clima.Organizà u muzzicu è u so ragiunamentu.Ùn manghja micca troppu piccante, altrimenti si infiammà.Manghjate menu grassu, beie più acqua, manghja l'alimentu chì hè nutrizionale in proteini, calciu, fosforu, ferru è vitamina A, cum'è carne magra, ovu, datti rossi, meli, ligumi è frutti.

7, Ùn deve piattà nunda da u to duttore.Reduce u cuntattu cù i malati. Diagnosticate è trattà u più prestu pussibule quandu truvate discomfort fisicu o reazzioni simili, deteczione precoce, trattamentu precoce.Disinfect the room in time, pudemu ancu aduprà u trattamentu di fuming di l'acitu per prevene.

nutizie 2

Tempu di Postu: Dec-14-2021