HomeV3Product Background

Sterilizzatore uvc domesticu per rinfurzà a felicità

Sterilizzatore uvc domesticu per rinfurzà a felicità

Pensate à sè stessu cum'è a persona più impurtante in u mondu.A prima persona chì avete bisognu di cura hè sè stessu.——Hè assai vale a pena è cuntentu di passà u tempu per migliurà a qualità di vita è cercanu tali articuli.
Cù a popularità generalizata di a cunniscenza di a salute, più persone capiscenu chì avè un corpu sanu hè u più impurtante
Cum'è u dicenu, "A malatia vene da a bocca", cusì ognunu hà bisognu di disinfettà di e pani è padelle chì generalmente toccanu più.À questu tempu, un armariu di disinfezione hè necessariu per assicurà a disinfezione di sti prudutti di cucina, è l'alimentariu chì facenu hè ancu esse più igienicu.

nutizie 3
nutizie 4

U cuteddu di disinfezione ultraviolet è u supportu di bacchette hè diventatu a prima scelta di u publicu, dopu à tuttu, a disinfezzione di l'utensili di cucina hè solu bisognu di a famiglia.Stu tipu di pruduttu hà a capacità di alta temperatura è disinfezione ultravioletta à u stessu tempu, è u disignu hà un grande spaziu.Hè un pruduttu d'alta tecnulugia disinfettatu apposta per i culteddi di cucina, bacchette è altri articuli.Puderà sterilizà è asciugà i culteddi, bacchette, cucchiai è altre stoviglie., U cultellu è u supportu di bacchette adopta un dispositivu di sterilizazione di lampa ultravioletta UVC omnidirezionale.

I culteddi è i chopsticks ponu esse manteni puliti cum'è novi ùn importa micca quandu sò usati, chì ponu riduce u dannu di i batteri à u corpu umanu.
I lampi germicidi ultravioletti pruduciuti da Lightbest sò largamente usati in u campu di l'armarii di disinfezione per hotel, case, ristoranti, etc. Hè statu certificatu da una agenza di teste prufessiunale internaziunale è pò eliminà u 99,9% di i batteri.

nutizie 5

In u periodu speciale quandu si tratta di a sicurità respiratorja, paghemu più è per caccià i batteri?I purificatori di l'aria di filtrazione tradiziunali filtranu, assorbanu è purificanu l'aria attraversu un filtru compositu cumpostu da un filtru HEPA + una varietà di strutture.Hè difficiuli di filtrà a piccula esistenza di battìri è virus, è più Disinfection device.The purificatore d'aria pruduciutu da Lightbest adopra u metudu di circulazione di l'aria interna per intruduce l'aria in a macchina.
Per mezu di a lampada di sterilizazione ultravioletta UVC, a luce ultravioletta cù a lunghezza d'onda principale di 253.7nm pò penetrà i batteri, distrugge a struttura interna di l'ADN, è fà chì i batteri perde a capacità di ripruduce.Reduce a contaminazione di l'aria interna, migliurà a qualità di l'aria è prutegge a salute di e vie respiratorie.U corpu di metallu hè ancu capaci di prutezzione di i raghji ultravioleti da a fuga è di evitari danni à u corpu umanu.L'omu è a macchina pò esse presente à u stessu tempu durante u funziunamentu.


Tempu di Postu: Dec-14-2021