HomeV3Product Background

A vita passata è presente di i lampi germicida ultraviolet

Siccomu l'OMS hà dichjaratu ufficialmente COVID-19 una "pandemia" globale l'11 di marzu di u 2020, i paesi di u mondu anu unanimu cunsideratu a disinfezione cum'è a prima linea di difesa per impedisce a diffusione di l'epidemie. Sempre più istituzioni di ricerca scientifica sò diventate assai interessate in a disinfezione di l'irradiazione di lampa ultravioleta (UV): sta tecnulugia di disinfezione richiede un'operazione manuale minima, ùn aumenta a resistenza bacteriana, è pò esse realizatu remotamente senza persone presenti. U cuntrollu è l'usu intelligente sò sopratuttu adattati per i lochi publichi chjusi cù una alta densità di folla, tempi di residenza longu è induve l'infezzione incruciata hè più prubabile di accade. Hè diventatu u mainstream di prevenzione epidemica, sterilizazione è disinfezione. Per parlà di l'urìgine di i lampi di sterilizazione ultravioleta è di disinfezione, avemu da principià lentamente cù a scuperta di a luce "ultraviolet".

I raghji ultraviolet sò luci cù una freccia di 750THz à 30PHz in u sole, chì currisponde à una lunghezza d'onda di 400nm à 10nm in vacuum. A luce ultravioletta hà una frequenza più altu ch'è a luce visibile è ùn pò micca esse vistu à l'occhiu nudu. Un bellu tempu fà, a ghjente ùn sapia micca chì esiste.

A vita passata è presente di i lampi germicidi ultravioletti1
A vita passata è presente di i lampi germicidi ultravioletti2

Ritter(Johann Wilhelm Ritter, (1776 ~ 1810)

Dopu chì u fisicu britannicu Herschel hà scupertu i raghji di calore invisibili, i raghji infrarossi, in u 1800, aderendu à u cuncettu di fisica chì "e cose anu simmetria à dui livelli", u fisicu è chimicu tedescu Johann Wilhelm Ritter, (1776-1810), scupertu in u 1801. chì ci hè una luce invisibile oltre l'estremità viole di u spettru visibile. Hà scupertu chì una sezione fora di l'estremità viole di u spettru di u sole puderia sensibilizà i filmi fotografichi chì cuntenenu bromuru d'argentu, scuprendu cusì l'esistenza di a luce ultravioletta. Dunque, Ritter hè ancu cunnisciutu com'è u babbu di a luce ultravioletta.

I raghji ultravioletti ponu esse divisi in UVA (lunghezza d'onda da 400 nm à 320 nm, bassa frequenza è onda lunga), UVB (lunghezza d'onda da 320 nm a 280 nm, frequenza media e onda media), UVC (lunghezza d'onda da 280 nm a 100 nm, alta frequenza e onda corta), EUV ( 100nm à 10nm, ultra alta frequenza) 4 tipi.

In u 1877, Downs è Blunt anu infurmatu per a prima volta chì a radiazione solare pò tumbà i batteri in i medii di cultura, chì anu ancu apertu a porta à a ricerca è l'applicazione di sterilizazione è disinfezione ultravioletta. In u 1878, a ghjente hà scupertu chì i raghji ultraviolet in u sole anu un effettu sterilizzante è disinfettante. In u 1901 è u 1906, l'omu hà inventatu l'arcu di mercuriu, una fonte di luce ultravioletta artificiale, è lampade di quartz cù megliu proprietà di trasmissione di luce ultravioletta.

In u 1960, u mecanismu di sterilizazione ultravioletta è disinfezione hè stata cunfirmata prima. Da una banda, quandu i microorganismi sò irradiati da a luce ultravioletta, l'acidu desossiribonucleicu (DNA) in a cellula biologica assorbe l'energia di u fotoni ultraviolet, è un anellu di ciclobutile forma un dimeru trà dui gruppi di timina adiacenti in a stessa catena di a molécula di DNA. (dimero di timina). Dopu chì u dimeru hè furmatu, a struttura di a doppia elica di l'ADN hè affettata, a sintesi di i primeri di RNA si ferma à u dimeru, è e funzioni di replicazione è trascrizzione di l'ADN sò impedite. Per d 'altra banda, i radicali liberi ponu esse generati sottu a irradiazione ultravioletta, causendu a fotoionizazione, impediscendu cusì chì i microorganismi si riproducenu è riproducenu. E cellule sò più sensibili à i fotoni ultravioletti in e bande di lunghezza d'onda vicinu à 220 nm è 260 nm, è ponu assorbe efficacemente l'energia fotonica in queste duie bande, impediscendu cusì a replicazione di DNA. A maiò parte di a radiazione ultravioletta cù una lunghezza d'onda di 200 nm o più corta hè assorbita in l'aria, per quessa hè difficiule di sparghje à longu distanzi. Dunque, a lunghezza d'onda principale di a radiazione ultravioletta per a sterilizazione hè cuncentrata trà 200nm è 300nm. In ogni casu, i raghji ultravioletti assorbiti sottu à 200 nm decomponenu e molécule d'ossigenu in l'aria è pruduceranu l'ozonu, chì ancu ghjucà un rolu in a sterilizazione è a disinfezione.

U prucessu di luminescenza per via di una scarica eccitata di vapore di mercuriu hè cunnisciutu da u principiu di u 19u seculu: u vapore hè chjusu in un tubu di vetru, è una tensione hè appiicata à dui elettrodi metallichi à i dui estremità di u tubu, creendu cusì un "arcu di luce"", facendu u vapore brilla. Siccomu a trasmittanza di u vetru à l'ultraviolet era estremamente bassu à quellu tempu, e fonti di luce ultravioletta artificiale ùn sò micca state realizate.

In u 1904, u duttore Richard Küch di Heraeus in Germania hà utilizatu vetru di quartz d'alta purezza senza bolle per creà a prima lampada di mercuriu ultraviolet di quartz, Original Hanau® Höhensonne. Küch hè dunque cunsideratu l'inventore di a lampa di mercuriu ultraviolet è un pioniere in l'usu di fonti di luce artificiale per l'irradiazione umana in a terapia di luce medica.

Dapoi u primu lampu di mercuriu ultraviolet di quartz apparsu in u 1904, a ghjente hà cuminciatu à studià a so applicazione in u campu di a sterilizazione. In u 1907, i lampi ultravioletti di quartz perfezionati eranu largamente cummercializati cum'è fonte di luce di trattamentu medico. In u 1910, in Marseglia, in Francia, u sistema di disinfettazione ultravioleta hè stata utilizata prima in a pratica di pruduzzione di u trattamentu di l'approvvigionamentu di l'acqua urbana, cù una capacità di trattamentu di ogni ghjornu di 200 m3/d. Versu 1920, a ghjente hà cuminciatu à studià l'ultraviolet in u campu di a disinfezione di l'aria. In u 1936, a ghjente hà cuminciatu à aduprà a tecnulugia di sterilizazione ultravioletta in i salotti operatori di l'uspidale. In u 1937, i sistemi di sterilizazione ultraviolet sò stati utilizati prima in i scoli per cuntrullà a diffusione di a rubella.

A vita passata è presente di i lampi germicidi ultravioletti3

À a mità di l'anni 1960, l'omu hà cuminciatu à applicà a tecnulugia di disinfezione ultravioletta in u trattamentu di l'acqua residenziale urbana. Da u 1965 à u 1969, a Cummissione di Risorse d'Acqua di l'Ontario in Canada hà realizatu ricerca è valutazione nantu à l'applicazione di a tecnulugia di disinfezione ultravioletta in u trattamentu di l'acqua residenziale urbana è u so impattu nantu à i corpi d'acqua chì ricevenu. In u 1975, a Norvegia hà introduttu a disinfezione ultravioletta, rimpiazzà a disinfezione di cloru cù i prudutti derivati. Un gran numaru di studii precoci sò stati realizati nantu à l'applicazione di a disinfezione ultravioletta in u trattamentu di l'acqua residenziale urbana.

Questu era principalmente per u fattu chì i scientisti in quellu tempu anu capitu chì u cloru residuale in u prucessu di disinfettazione di clorazione largamente utilizatu era tossicu per i pesci è altri organismi in u corpu di l'acqua chì riceve. , è hè statu scupertu è cunfirmatu chì i metudi di disinfezione chimica, cum'è a disinfezione di u cloru, ponu pruduce derivati ​​di l'aberrazione cancerogena è genetica, cum'è trihalomethanes (THM). Queste scuperte anu incitatu l'omu à circà un metudu di disinfezione megliu. In u 1982, una sucietà canadiana hà inventatu u primu sistema di disinfezione ultraviolet à canali apertu in u mondu.

A vita passata è presente di i lampi germicidi ultravioletti4

In u 1998, Bolton pruvò l'efficacità di a luce ultravioletta in a distruzzione di i protozoi, favurendu cusì l'applicazione di a tecnulugia di disinfezione ultravioletta in certi trattamenti di suminazione d'acqua urbana à grande scala. Per esempiu, trà u 1998 è u 1999, l'impianti d'acqua di Vanhakaupunki è Pitkäkoski in Helsinki, Finlandia, sò stati rinnuvati rispettivamente è i sistemi di disinfezione ultraviolet sò stati aghjuntu, cù una capacità di trattamentu tutale di circa 12 000 m3/h; EL in Edmonton, Canada Smith Water Supply Plant hà ancu installatu impianti di disinfezione ultravioletta intornu à u 2002, cù una capacità di trattamentu di ogni ghjornu di 15,000 m3 / h.

U 25 di lugliu di u 2023, a Cina hà promulgatu u standard naziunale "Ultraviolet germicida lamp standard number GB 19258-2003". U nomu standard inglese hè: Lampa germicida ultravioleta. U 5 di nuvembre di u 2012, a Cina hà promulgatu u standard naziunale "Lampade germicide ultraviolette a catodo freddo numero standard GB/T 28795-2012". U nomu standard inglese hè: Lampada germicida ultraviolet catode friddu. U 29 di dicembre di u 2022, a Cina hà promulgatu u "Valori Limiti di Efficienza Energetica è Livellu di Efficienza Energetica Standard Number of Ballasts for Gas Discharge Lamps for General Lighting: GB 17896-2022" standard naziunale, nome standard inglese: Valori minimi permessi di efficienza energetica è energia. I gradi di efficienza di ballast per lampade à scarica di gas per l'illuminazione generale seranu implementati u 1 di ghjennaghju di u 2024.

Attualmente, a tecnulugia di sterilizazione ultravioletta s'hè sviluppata in una tecnulugia di disinfezione sicura, affidabile, efficiente è ecologica. A tecnulugia di sterilizazione ultravioletta rimpiazza gradualmente i metudi tradiziunali di disinfezione chimica è diventa a tecnulugia di disinfezione secca mainstream. Hè stata largamente utilizata in diversi campi in casa è in l'esteru, cum'è u trattamentu di gasi di scarti, u trattamentu di l'acqua, a sterilizazione di a superficia, a sterilizazione di l'aria, etc.


Tempu di Postu: Dec-08-2023