HomeV3Product Background

Cunniscenza UV chì pudete micca sapè

Questu veranu, l'alta temperatura glubale, i disastri assuciati cum'è a siccità è u focu anu seguitu ancu, aumentendu a dumanda di energia, mentre chì a pruduzzione di l'energia cum'è l'energia idroelettrica è l'energia nucleare diminuite.L'agricultura, a pesca è l'allevamentu di l'animali sò stati assai affettati da a siccità è u focu.riduzioni di pruduzzione à varii gradi.

Sicondu u Centru Clima Naziunale di a Cina, hè aspittatu chì l'intensità cumpleta di u clima à alta temperatura questu annu pò ghjunghje à u livellu più forte da quandu i registri cumpleti cuminciaru in u 1961, ma u prucessu d'alta temperatura regiunale attuale ùn hà micca superatu quellu di 2013.

In Auropa, l'Organizazione Meteorologica Mondiale hà rimarcatu recentemente chì u lugliu di questu annu hè statu inclusu in i primi trè di u lugliu più caldu da quandu i registri meteorologichi cumincianu, battendu record di temperatura elevata in parechje parte di u mondu, è parechji spazii in Auropa sò stati affettati da longu è longu. intense ondate di calore.

L'ultimi dati di l'Osservatoriu Europeu di a Seca (EDO) mostranu chì da a mità à a fini di lugliu, u 47% di l'Unione Europea era in un statu di "avvertimentu", è u 17% di a terra hà intrutu in u più altu livellu di status "alerta". per via di a siccità.

Circa u 6 per centu di i Stati Uniti occidentali hè in una siccità estrema, u più altu livellu di avvisu di seca, secondu u US Drought Monitor (USDM).In questu statu, cum'è definitu da l'Agenzia di Surveglianza di a Seca di i Stati Uniti, i culturi è i pasture lucali facenu perdite assai pesanti, è ancu una mancanza d'acqua generale.

25

Chì sò e cause di u clima estremu?Quì ci vuleria à cità l’« ipotesi di l’agricultore » è l’« ipotesi di l’Archer » in u libru « i trè corpi » per parlà d’elli.

Iputesi di l'agricultori : ci hè un gruppu di tacchini in una splutazioni, è l'agricultore vene à alimentà à 11 ore ogni ghjornu.Un scientist in u turchinu hà osservatu stu fenominu è l'hà osservatu per quasi un annu senza eccezzioni.Per quessa, hà ancu scupertu a grande lege in l'universu: l'alimentariu vene à 11:00 ogni matina.Hà annunziatu sta lege à tutti in a matina di Thanksgiving, ma l'alimentariu ùn hè micca ghjuntu à 11:00 quella matina.L'agricultore hè ghjuntu è li tombu tutti.

Iputesi di u tiratore : ci hè un sharpshooter chì face un pirtusu ogni 10 cm nantu à una mira.Imagine chì ci hè una criatura intelligente bidimensionale chì vive nantu à questu scopu.Dopu avè osservatu u so universu, i scientisti in elli anu scupertu una grande lege: ogni unità di 10 cm, deve esse un pirtusu.Consideranu u cumpurtamentu aleatoriu di u sharpshooter cum'è a lege di ferru in u so propiu universu.

Chì sò e cause di u cambiamentu climaticu globale?Ancu i climatologi anu fattu assai ricerche, ùn ci hè micca una spiegazione unificata per via di a cumplessità di sta questione.Hè generalmente ricunnisciutu chì i fatturi chì causanu u cambiamentu climaticu sò a radiazione solare, a distribuzione di a terra è di u mare, a circulazione atmosferica, l'eruzioni vulcaniche è l'attività umana.

26
27

Chì sò i mutivi di u riscaldamentu è di rinfriscà u clima di a terra ?Ancu i studiosi di u clima anu fattu assai ricerche, per via di a cumplessità di sta questione, ùn ci hè micca una spiegazione unificata.I fatturi più ricunnisciuti chì causanu u cambiamentu climaticu sò: a radiazione solare, a distribuzione di a terra è di u mare, a circulazione atmosferica, l'eruzzioni vulcanica è l'attività umana.

Pensu chì a radiazione solare ghjoca un rolu maiò in u riscaldamentu è u rinfrescante di u clima di a terra, è a radiazione solare hè in relazione cù l'attività di u sole stessu, l'angolo di inclinazione di a rotazione di a terra è u raghju di a rivoluzione di a terra, è ancu u orbita di u sistema sulari intornu à a Via Lattea.

Certi dati mostranu chì l'aumentu di a temperatura glubale hà prumuvutu u funnu di i glaciers, è à u stessu tempu, u monsone di l'estate hè stata spinta più in l'internu, chì hà causatu un incrementu di precipitazioni in u norduvestu di a Cina, è infine hà fattu u clima in u norduvestu di a Cina. sempre più umidi.

28

U clima di a Terra pò esse divisu in: u periodu di serra è a Gran Età di Ghiaccio.Più di 85% di a storia di 4,6 miliardi di anni di a Terra hè statu un periodu di serra.Ùn ci era micca glaciali cuntinentali nantu à a Terra durante u periodu di serra, mancu in u Polu Nordu è Sud.Dapoi a furmazione di a terra, ci sò state almenu cinque grandi età di ghiaccio, ognuna duranu decine di milioni d'anni.À l'altitudine di a Grande Età di Ghiaccio, i ghiacci di l'Articu è l'Antartichi coprenu una zona assai larga, sopra u 30% di a superficia tutale.Paragunatu cù sti ciculi longu è cambiamenti drastici in a storia di a Terra, i cambiamenti climatichi chì l'omu anu sperimentatu annantu à millaie d'anni di civilizazione sò insignificanti.Paragunatu à i muvimenti di i corpi celesti è di e placche tettoniche, l'impattu di l'attività umana nantu à u clima di a Terra pare ancu una goccia in l'oceanu.

Sunspots anu un ciculu attivu di circa 11 anni.U 2020 ~ 2024 hè l'annu di a valle di e macchie solari.Sia chì u clima si rinfriscà o si scalda, portarà variabili à l'omu, cumprese e crisi alimentari.Tutte e cose crescenu da u sole.Ci hè 7 tippi di luce visibile emessa da u sole, è a luce invisibile include ancu raghji ultraviolet, infrared è varii.A luce di u sole hà n culori, ma pudemu vede solu 7 culori à l'occhiu nudu.Di sicuru, dopu chì a luce di u sole hè decomposta, ci sò ancu spettri chì ùn pudemu micca vedà in u sole: u lume ultraviolet (linea) è u lume infrared (linea).I raghji ultravioleti ponu esse divisi in i seguenti tippi secondu spettri diffirenti, è diversi effetti spettrali sò ancu diffirenti:

30

Indipendentemente da a causa di u riscaldamentu glubale, hè u duvere di ognunu di noi di piglià cura di a nostra patria è di prutege a nostra terra !


Tempu di post: Aug-19-2022