HomeV3Product Background

Cumu i venditori di u cummerciu esteru trovanu novi clienti

E persone chì sò impegnati in vendita sapemu chì per avè un bonu rendimentu di vendita, hè assai impurtante per truvà i clienti, è u listessu hè veru per a vendita di u cummerciu esteru.I clienti di i servizii di vendita di u cummerciu esteru sò generalmente à l'oltremare, cusì cumu truvà più cumpratori d'oltremare?Sò impegnatu in vendita di u cummerciu esteru per quasi 10 anni, è aghju da sparte cun voi i seguenti nove modi per mè per truvà clienti d'oltremare, è ancu i vantaghji è i svantaghji di diversi metudi, sperendu à aiutà i picculi partenarii impegnati in stranieri. vendite di cummerciu!

Prima di tuttu, u primu mètudu: truvà i clienti attraversu i clienti, questu hè u più direttu è assai efficace!

Parechji clienti furniscenu una introduzione supplementaria durante u prucessu di cumunicazione.Approfittate di queste opportunità è pudete scopre di più

Cliente.Di sicuru, ci vole un certu fundamentu.

Vantaghji: I clienti introdutti da i clienti sò relativamente precisi è faciuli di manighjà.Svantaghji: più tempu è energia, alti costi di mantenimentu.

U sicondu mètudu: exhibiting

novi clienti

Questa hè una foto ch'e aghju pigliatu mentre assistia à u spettaculu 2016.In l'ultimi anni, diverse mostre in casa è in l'esteru sò emerse una dopu l'altra, alcune industrie di mostra sò relativamente larghe, è alcune industrie di mostra sò più specifiche.I clienti truvati in a mostra sò relativamente affidabili è anu un altu livellu di fiducia.

Vantaghji: Cumpagnia chì spessu vanu à l'esibizione trovanu: à l'esibizione, i clienti ponu vede i vostri prudutti direttamente è vicinu, pudete cumunicà è cumunicà direttamente cù i clienti faccia à faccia, è u prucessu di negoziazione cummerciale hè efficace, puntuale è veloce. .In generale, e persone chì vanu à a mostra sò ligati à l'industria.Se a cumunicazione hè liscia è a cunniscenza hè abbastanza prufonda, l'oppurtunità attuale di firmà l'ordine hè relativamente grande, cusì ùn ci hè micca bisognu di passi di sviluppu cum'è marketing di rete, visite è seguimentu di i clienti, risparmiendu u tempu è i costi.

Disadvantages: Tuttavia, cù u sviluppu di i tempi è u sustegnu di e pulitiche naziunali, più è più cumpagnie participanu à a mostra, i clienti in a listessa industria è a listessa mostra, ponu cumunicà cù parechji fornituri à u stessu tempu, hè cunvenutu per truvà prudutti simili.Per quessa, hè un pocu difficiuli di sviluppà novi clienti in esibizioni è di firmà ordini in u locu.

Terzu mètudu: ricerca à traversu i mutori di ricerca, etc

Per esempiu, Google pò truvà i siti web di i clienti è e pagine di visualizazione, è truvà i dati di cuntattu di u cliente attraversu a cumunicazione cù i clienti.

Google specifichi cumu cercà i clienti di sviluppu, aghju publicatu articuli rilativi in ​​u cuntu publicu precedente, partenarii interessati, pudete vede l'articuli previ.O cliccate nant'à u ligame sottu.

A Ricerca Avanzata di Google sviluppa u cliente cumu-à-LIGHTBEST Co., Ltd (light-best.com)

U quartu mètudu: dati doganali

Attualmente, e cumpagnie di serviziu di terze parti chì facenu dati doganali sò mischiati, certi dati doganale lascianu l'infurmazioni reali di u cumpratore, è alcuni lascianu l'infurmazioni di i spedizionieri.Si pò dinù esse cunsultatu à traversu canali ufficiali, è sta dati hè gratis.

Vantaghji: acquisizione precisa di l'infurmazioni di u cliente, acquisizione assai precisa di l'infurmazioni di i clienti, faciule da sviluppà

Disadvantages: Prima, ci vole à incaricà una grande tassa, è secondu, i dati doganale sò generalmente vechji dati di una mità di annu o parechji anni fà, è a puntualità di i clienti hè relativamente povera.

U quintu mètudu: piattaforme B2B

Cù l'ascesa di un batch di piattaforme B2B cum'è Alibaba è Made in China, u cummerciu internaziunale per e PME hè diventatu più faciule.

Vantaghji: A prumuzione in linea, risparmià e spese di viaghju per viaghji d'oltremare è di cummerciale, spese di mostra, etc.

Disadvantages: Ci hè più è più plataforme B2B, u trafficu di e plataforme maiò hà righjuntu u collu di buttiglia, è un gran numaru di publicità deve esse piazzatu nantu à a prumuzione pagata, chì hè caru, inefficient, è hà più porridge.U seguitu hè u situ web di u nostru magazinu Alibaba B2B, i partenarii interessati ponucliccate nant'à u ligame.

U sestu metudu: attraversu fori di l'industria, cum'è Forbes Forum, circuli di cummerciu esteru, etc

Ogni industria hà u so propiu foru, è pudete cercà siti web è fori di l'industria pertinenti per truvà l'infurmazioni di i clienti.

Vantaghji: Questi fori di cummerciu esteru sò una piattaforma di cumunicazione, i cumpratori è i vinditori ponu postà nantu à u foru, u costu di u capitale di sviluppu hè bassu, è l'acquistu di i clienti hè relativamente precisa.

Svantaghji: Necessità di publicà constantemente, grande carica di travagliu, costu di tempu elevatu, tassu d'acquisizione di i clienti bassu

U settimu metudu: l'acquistu di u cliente offline

Per esempiu, andate in una certa zona, l'area hè principarmenti cuncintrata nantu à una certa catena industriale, andate à u campu lucale per visità i clienti, distribuisce libretti, cumunicazione faccia à faccia.

Vantaghji: Acquisizione precisa di i clienti è alta efficienza

Disadvantages: U persunale di vendita hà bisognu di truvà i clienti unu per unu, cunsumendu u tempu è l'energia, in particulare e vendite di u cummerciu esteru, bisognu di andà in l'esteru, dumandà visti, ordini di biglietti aerei, alberghi, etc., alti costi di capitale.

L'ottu mètudu: custruite u vostru propiu situ web

A cumpagnia stabilisce u so propiu situ web ufficiale o un situ web indipendente di Google, cum'è u nostru situ ufficiale: www.light-best.cn

Ci hè ancu www.light-best.com

è Google Indie:www.bestuvlamp.com

Vantaggiu:

1. Limitatu da e regule di a piattaforma, relativamente flessibile è liberu, è e regule di a piattaforma sò assai, i cuncurrenti sò assai,

2, pò esse persunalizatu è secondu u so propiu sviluppu di bisogni, ponu risponde à i bisogni à longu andà di l'imprese in u prucessu di sviluppu, è secondu u sviluppu di l'impresa cuntinueghja à migliurà, ma à questu puntu, assai cumpagnie o cumerciu straneru individuale. U persunale ùn pò micca fà, spessu nantu à l'investimentu di u situ web hè assai chjucu, riluttante à gastru soldi in u situ web, pensate chì ci hè un situ web pò, solu solu vede i prudutti, ùn ghjucà micca i vantaghji di u situ web in tuttu, è spessu perchè di un gran numaru di tali siti di cumpagnie, l'esistenza di siti web di cummerciale straneri persunale, cusì chì parechje persone anu malintesi, fate un bonu travagliu di a piattaforma, Ignora ancu i so vantaghji per custruisce stazioni.

3. I siti web autocustruiti necessitanu prufessiunali chì sapanu cumu ottimisà è prumove, è ancu bisognu di certu supportu tecnicu, se i siti web autocustruiti sò ottimizzati è promossi bè, l'effettu serà megliu cà a piattaforma.Se l'effettu di a marca hè generatu, pò ancu tumbà a piattaforma in una materia di seconde

Svantaghji: Ci hè un gran numaru di persunale prufessiunale è tecnicu constantemente ottimisendu è prumove a piattaforma, è u livellu di u situ web hè spessu assai altu, cumpresa a velocità, u ranking serà assai bonu, ci sò ancu assai publicità nantu à a piattaforma, u situ web. u trafficu hè grande, è a probabilità di accessu à u cliente hè relativamente alta.

Se ùn ci sò micca tecnichi prufessiunali per u mantenimentu, l'aghjurnamentu, l'ottimisazione è a prumuzione, u ranking hè in daretu à a piattaforma.

U svantaghju di u situ web autocustruitu hè passiu, aspittendu chì i cumpratori ottimisanu a navigazione attraversu un altu costu di opportunità.Piattaforma SNS straniera

U nonu mètudu: piattaforme SNS stranieri

Cum'è Instagram, Twitter, LinkedIn, Facebook, etc. per truvà i clienti di u cummerciu esteru

Vantaghji: I cumpratori stranieri tendenu à esse più ghjovani, è l'applicazione di e plataforme suciale hè assai larga.SOHO hè un bonu modu per utilizà e plataforme suciale straniere per sviluppà i clienti

1. I plataformi suciale ponu eliminà e restrizioni geografiche è prumove in parechje regioni

2. A piattaforma hà un grande trafficu è una alta esposizione, chì ponu rinfurzà e marche persunale o corporativu

3. Custodia di u cliente è interazzione cù i clienti

Svantaghji: Ci hè avà troppu cuntenutu publicatu à traversu SNS, alta rata di ripetizione, publicità forte, infurmazione più falsa, menu participazione è interazzione, è una forte capacità operativa.


Tempu di post: 23-mar-2023