HomeV3Product Background

Cumu aduprà lampade germicida UV in modu sicuru è efficace

Cumu aduprà lampade germicida UV in modu sicuru è efficace

Cù u sviluppu di a vita urbana, u cuncettu di prutezzione di l'ambiente hè statu un nome di famiglia, i lampi germicidi ultravioletti è i so accessori sò largamente adattati per diversi tipi d'usi: sterilizazione di l'ospitale, sterilizazione di scola, sterilizazione di cinemas, sterilizazione di uffizii è fabbriche, etc. quantu à aduprà lampade uv germicida bè, sicuru è effittivamenti hè un bisognu urgente di popularize a cunniscenza in ordine per fà a nostra vita megliu.

1. Lampade germicida UV ùn ponu micca illuminate l'ochji umani è a pelle direttamente quandu si travaglia, s'ellu hè lampada generatrice di ozone, per piacè entre in a stanza dopu spegne i luci per una meza ora à una ora, è apre a finestra, inhaling ozone in un quantità adatta hè innocu à u corpu umanu.Tuttavia, l'inhalazione eccessiva farà male à u corpu umanu.
 
2. Lampade germicida UV a megliu temperatura ambiente hè di circa 25 ℃, è l'intensità di a radiazione ultravioletta hè a più grande è stabile, a fabbrica Lightbest produce lampade uvc in una temperatura larga da 4 à 60 ℃ 。
 
3. Per piacè pulisce a lampada regularmente, a polvera è l'oliu nantu à a superficia di u tubu impediscenu a penetrazione di a luce ultravioletta.A superficia di u tubu di lampade ultraviolette deve esse pulita ogni duie simane cù u cuttuni alcolu per mantene e lampade pulite è trasparenti per evità di affettà l'intensità radiante di a luce ultravioletta.
 
4. Quandu avemu disinfettatu aria internu cù lampade uvc, duvemu mantene a stanza pulita è secca, a polvara è a nebbia d'acqua deve esse ridutta per mantene e lampade uv funziona in modu efficace.U tempu di irradiazione deve esse prolongatu quandu a temperatura ambiente <20℃ o >40℃ è l'umidità relativa hè più di 60%.
 
5. Se l'operatore deve esse vicinu à e lampade, portate una maschera protettiva UV.
 
A salute di a nostra famiglia ùn pò esse ignorata, l'scelta di i prudutti di disinfezione ultravioleta hè ancu una scelta sana, se avete qualchì quistione, benvenutu à dumandà.

nutizie 6
nutizie 7
nutizie 8

Tempu di Postu: Dec-14-2021