HomeV3Product Background

Librettu di prevenzione di l'epidemie persunale

1. Chì duverebbe fà si sò pusitivu per l'acidu nucleicu?

Prima di tuttu, ùn fate micca panicu, portate una maschera, mantene una certa distanza da l'altri, mantene a cumunicazione aperta, autoisolate, rivedete a traiettoria di l'attività recente, informate e persone chì sò state in cuntattu strettu cun voi recentemente, è fate un bonu travagliu. di cuntrollu di l'auto-salute.

2.Chì deveru fà si sò antigenu pusitivu?

Prima di tuttu, i testi antigenu multiplici sò realizati, s'ellu hè statu dui bars, indica pusitivu, ma asimptomaticu, deve esse informatu u più prestu pussibule è aspittà per a cunferma di a prova di l'acidu nucleicu.Se u retest hè negativu, pudete avè scontru un "falsu pusitivu".

3. Chì duverebbe fà se i mo vicini, parenti è culleghi sò pusitivi ?

Realizà parechje teste di antigene o teste di l'acidu nucleicu, disinfettate l'ambiente di casa è di l'uffiziu, mantene a distanza da l'altri populi è informate a cumunità.

4. Cumu impedisce chì i membri di a famiglia sò infettati per e persone in isolamentu di casa ?

Fate un bonu travagliu di teste di l'acidu nucleicu, teste di antigene, monitoraghju di a salute, ùn esce micca, sceglite una stanza relativamente indipendente è ben ventilata, fate un bonu travagliu di disinfettazione di a casa, mantene una distanza da a vostra famiglia, porta maschere, guanti, ecc.

5. Cumu disinfettà scientificamente a casa?

(1) L'aria interna deve esse ventilata naturalmente per 30 minuti ogni volta.Hè ancu pussibule di disinfettà a stanza cù l'irradiazione di lampa di sterilizazione ultravioletta, è hè cunsigliatu di disinfettà 1-2 volte à ghjornu per 30 minuti ogni volta.

(2) A superficia di l'uggetti generale deve esse pulita è pulita cù un disinfettante liquidu, cum'è manichi di porte, tavulini, interruttori di luce, etc.

(3) Asciugà a terra cun un disinfettante liquidu.

(4) E famiglie cù cundizioni ponu utilizà purificatori d'aria ultravioleta o veiculi mobili di disinfezione ultravioleta per a sterilizazione è a disinfezione di irradiazione.

6. Chì medicini duveranu avè sempre e famiglie ?

Medicamenti proprietarii chinesi: Lotus Qingwen Capsule, Lotus Qingwen Granules, Qinggan Granules, Huoxiang Zhengqi Capsules, Xiaochai Hutang Granules, etc.

Antipireticu: ibuprofen, etc

Suppressant di a tosse: pasticchi di licorice cumposti, etc

Sore a gola: pasticchi vegetariani cinesi, pastiglie di crema di anguria, etc

Medicamenti anti-congestioni nasali: chlorpheniramine, budesonide, etc

Beie assai acqua calda è riposu più pò ancu aiutà à allevà i sintomi!

7. Chì hè a diffarenza trà a vaccinazione injectable è inalata di a nova corona?

A nova vaccina di corona inalata hè l'usu di nebulizzatore per atomizà a vacuna in particelle minuscule, per via di inalazione per via di a respirazione orale à i pulmoni, stimulà a mucosa, i fluidi di u corpu, l'immunità tripla cellula, a dosa hè una quinta di a versione di iniezione, l'attuali 18. anni è sopra è compie a immunization basi di 6 mesi, pò esse vaccinated inhalation, còmuda, viloci, indolori, un pocu dolce.

8. Cumu disinfettà bè l'alimentu acquistatu in u gruppu è l'asportu?

In generale, l'imballu esternu di l'alimentu acquistatu hè disinfettatu, è ùn hè micca cunsigliatu di utilizà disinfettanti chimichi per prevene l'ingestimentu accidintali è portà periculi per a sicurezza alimentaria, è l'imballu esternu di l'alimentu pò esse fisicamente irradiatu è sterilizatu cù lampade germicida ultraviolet.

 

ZXC (2)
22
333

Tempu di Postu: Dec-08-2022