HomeV3Product Background

Norme scolastiche per lampade di sterilizazione UV

Questu articulu hè riproduciutu da: China Gonghe Education Equipment Industry Branch 2022-05-27 08:30 Posted in Beijing

U secondu seminariu nantu à i standard di u gruppu per "Lampade di sterilizazione UV per e scole" hè statu realizatu cù successu. U 26 di maghju di u 2022, u sicondu seminariu nantu à u standard di gruppu "Lampade di sterilizzazione UV per e scole" sponsorizatu da a Branch Industry Equipment Education di a China Industrial. L'Associazione di Cooperazione hè stata cun successu.

Norme scolastiche per lampade di sterilizazione UV1

Shen Yingqi, anticu ricercatore di u Centru di Ricerca è Sviluppu di l'Educazione di l'Educazione di u Ministeru di l'Educazione / Presidente di a Branca di l'Industria di l'Educazione di l'Educazione di l'Associazione di Cooperazione Industriale Chine, Zhuang Xiaobo, ingegnere senior di u Centru Naziunale di Inspeczione è Test di Qualità di L'illuminazione, Wang Zhehong , ingegnere di Hangzhou Quality and Technical Supervision and Inspection Institute, è esperti 15 da Changzhou Guangtai Electronic Technology Co., Ltd., Shanghai Sansi Electronic Engineering Co., Ltd., Shandong Dongshun Electric Appliance Co., Ltd., Shenzhen Fukai Semiconductor Technology Co., Ltd. Co., Ltd. è altri esperti anu assistitu à a riunione.A riunione hè stata presiduta da Wang Guanyu, direttore di u Dipartimentu di i Membri di u Branch Industry Equipment Education di l'Associazione Chine di Cooperazione Industriale.

Prima di tuttu, Shen Yingqi, anticu ricercatore di u Centru di Ricerca è Sviluppu di l'Educazione di l'Educazione di u Ministeru di l'Educazione / Presidente di a Branca di l'Industria di l'Educazione di l'Educazione di l'Associazione di Cooperazione Industriale Chine, hà accoltu a participazione di i rapprisentanti di l'esperti chì participanu à u seminariu. nantu à u standard di "Sterilizazione Ultraviolet Lamps and Lanterns for Schools" è presenta esigenze più altu per a preparazione di u standard di u gruppu.

In seguitu, Zhuang Xiaobo, ingegnere anzianu di u Centru Naziunale di Inspezione è Inspezione di Qualità di l'Illuminazione, hà realizatu scambii è discussioni approfonditi cù l'esperti è i rapprisentanti nantu à e disposizioni impurtanti di u standard di u gruppu "School UV Sterilization Lamps" è opinioni è suggerimenti cunnessi.À a riunione, u rappresentante espertu di Changzhou Guangtai Electronic Technology Co., Ltd hà realizatu una discussione cumpleta è approfondita cù i circadori di a cunferenza nantu à e tecnulugii pertinenti è i normi di lampade di sterilizazione ultravioletta è lanterne utilizati in i scoli.

Norme scolastiche per lampade di sterilizazione UV2

Infine, u Direttore Wang Guanyu hà ringraziatu i rapprisentanti di l'esperti per a so discussione seria è i discorsi attivi, è hà dumandatu à u gruppu di standard per rivisione è migliurà u prugettu standard secondu l'opinioni è i suggerimenti di l'esperti dopu à a riunione, furmà un prugettu per i cumenti appena. pussibule, è a cunferenza hè stata cunclusa cù successu!


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022