HomeV3Product Background

Surprised: U NEMT hè in relazione cù u trattamentu di l'acqua

Oghje hè u 7 di ghjugnu di u 2022, u primu ghjornu di l'esame d'ingressu à l'università per i studienti di u liceu cinese.E dumande di cumpusizioni chinesi in a matina sò state appena liberate.Fighjemu un ochju !

E dumande di cumpusizioni NEMT 2022 sò riassunte cume:

E dumande di cumpusizioni di l'esame d'ingressu à l'università 2022 sò riassunte cum'è seguita

Volu Naziunale A

Leghjite i seguenti materiali è scrivite cum'è necessariu.(60 punti)

In un sognu di Red Mansions, era scrittu chì "u Grand View Garden era ghjustu in l'esame".Dopu chì u Grand View Garden custruitu per a mamma pruvinciale di a Principessa yuan (Jia Yuanchun) hè statu cumpletu, a ghjente hà scrittu a placca di u padiglione nantu à u ponte in u giardinu.Certi pirsuni suggerenu chì a parolla "Yiran" deve esse pigliatu da a sentenza "Yiran" in u Pavilion tiweng di Ouyangxiu;Jia Zheng hà cridutu chì "stu padiglione hè fattu da pressu l'acqua", è u titulu "deve ancu esse parziale à l'acqua", sustene chì una parolla "Xie" deve esse sceltu da "Xie hè trà i dui cimi", è alcuni. a ghjente hà subitu accunsentutu cù u titulu "Xie Yu";Jia Baoyu hà pensatu chì era più elegante à utilizà "Qinfang", è Jia Zheng annuì a so acquiescenza.A parolla "Qinfang" indica a bella scena di fiori è arburi chì riflettenu l'acqua, chì ùn hè micca convenzionale;Hè ancu in linea cù a materia di a visita di a famiglia di a concubina imperiale yuan.Hè implicitu è ​​penseru.

In i materiali sopra, a ghjente hà scrittu a placca, o direttamente trasfiruta, o usata per riferimentu, o creata secondu a situazione, chì hà pruduttu diversi effetti artistici.Stu fenomenu pò ancu illuminà a ghjente in un campu più largu è innescà un pensamentu in prufundità.Per piacè scrive un articulu basatu annantu à u vostru propiu studiu è sperienza di vita.

Requisiti: sceglite l'angulu ghjustu, determinà l'intenzione, clarificà u stilu, è scrive u titulu da sè stessu;Ùn fate micca finta, ùn copiate micca;Ùn divulgate micca infurmazione persunale;Nimu menu di 800 parolle.

dumande in a matina

 

Volu Naziunale B

questione matina

A cità di dui Olimpiadi brilla in u mondu.I dui Ghjochi Olimpichi anu dimustratu una nova altezza di u sviluppu sportivu di a Cina, dimustratu u sviluppu di saltu in avanti di a forza naziunale cumpleta di a China, è tistimuniatu u vostru saltu da un zitellu ignorante à un ghjovanu promettente.Sperimentendu, pudete sente a gloria di u sport è a forza di u paese;avanzendu in u futuru, sarete integrati in a marea di primavera crescente di u rejuvenimentu naziunale.L'eccellenza ùn finisce mai, i salti ùn si fermanu mai.

Per piacè combina i materiali sopra è scrivite un articulu nantu à u tema di "crossing, and then crossing" per riflette i vostri sentimenti è pensamentu.

Requisiti: sceglite l'angulu ghjustu, determinà u cuncettu, clarificà u stilu, è preparanu u titulu;ùn copià micca, ùn plagiate micca;ùn divulgate micca infurmazione persunale;micca menu di 800 parolle.

In i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi di Pechino di u 2008, u tassu d'utilizazione di u trattamentu di l'acqua residuale in i lochi era finu à u 100%.Cum'è a maiò parte di i nostri studienti, in u campu di u trattamentu di l'acqua, avemu affilatu e nostre spade dapoi deci anni, stendu à a perfezione, è perseguendu constantemente u sviluppu scientificu è tecnologicu.Quì, vulemu augurà l'esame d'ingressu à l'università di i studienti in questu articulu: una vittoria successu è un titulu in a lista d'oru!


Tempu di posta: 08-06-2022