HomeV3Product Background

L'effetti è i periculi di l'ozonu

L'effetti è i periculi di l'ozonu

L'ozonu, un allotropu di l'ossigenu, A so formula chimica hè O3, un gasu bluastru cù un odore di pisci.

U più spessu citatu hè l'ozonu in l'atmosfera, chì assorbe i raghji ultraviolet di finu à 306.3nm in u sole.A maiò parte di elli sò UV-B (lunghezza d'onda 290 ~ 300 nm) è tutti i UV-C (lunghezza d'onda ≤ 290 nm), prutegge e persone, e piante è l'animali nantu à a Terra da i danni UV d'onda corta.
Nta l'ultimi anni, unu di i mutivi più impurtanti di u riscaldamentu glubale hè ancu per via di a distruzzione di a capa d'ozone di l'Antartida è di l'Articu, è hè apparsu un pirtusu di l'ozonu, chì mostra l'impurtanza di l'ozonu!

nutizie 13
nutizie 14

L'ozonu hà e so caratteristiche di forte oxidazione è capacità di sterilizazione, allora chì applicazione di l'ozonu in u nostru travagliu è a vita di ogni ghjornu?
L'ozonu hè spessu usatu in a decolorizazione è a deodorizazione di l'acqua di l'acqua industriale, i sustanzi chì pruducenu l'odore sò soprattuttu cumposti organici, sti sustanziali anu gruppi attivi, faciuli d'avè riazzioni chimichi, soprattuttu faciuli d'ossidatu.
L'ozone hà una forte ossidazione, l'ossidazione di u gruppu attivu, l'odore sparitu, per ottene u principiu di deodorizazione.
L'ozonu serà ancu utilizatu in a deodorizazione di u fume, etc., L'equipaggiu di trattamentu di u fumu Lightbest pò esse usatu per a deodorizazione. U principiu di travagliu hè di generà ozone attraversu a lampada di sterilizazione ultravioletta di 185nm per ottene l'effettu di deodorizazione è sterilizazione.

L'ozonu hè ancu una bona droga bactericida, chì pò tumbà parechji microorganismi patogeni è pò esse usatu da i medichi per trattà e malatie di i pazienti.
Unu di i roli più impurtanti di l'ozonu hè a funzione di sterilizazione.A lampada di sterilizazione ultravioletta di Lightbest usa a luce ultravioletta di 185nm per trasfurmà O2 in O3 in l'aria.L'ozonu distrugge a struttura di u film microbicu cù l'ossidazione di l'atomi d'ossigenu per ottene l'effettu di sterilizazione!

nutizie 15
nutizie 16

L'ozonu pò sbarazzà di u formaldeide, perchè l'ozonu hà a pruprietà di l'ossidazione, pò scumpressà a formaldeide interna in diossidu di carbonu, ossigenu è acqua.L'ozone pò esse ridutta à l'ossigenu in 30 à 40 minuti à a temperatura normale senza contaminazione secundaria.
Cù tuttu questu discorsu nantu à u rolu è a funzione di l'ozonu, chì dannu ci face l'ozonu ?
L'usu currettu di l'ozonu pò ottene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu, ma l'ozonu eccessivu nantu à u corpu umanu hè ancu dannusu!

Inhaling troppu ozone pò dannà a funzione immune umanu, esposizione à longu andà à l'ozonu vi purterà ancu à avvelenamentu nervu cintrali, mal di testa ligera, vertigini, perdita di vista, severi vi dinù accade svenimenti è fenomenu di a morte.
Capisci l'effetti è i periculi di l'ozonu ?


Tempu di Postu: Dec-14-2021