HomeV3Product Background

Cosa hè a cura UV

U curing UV hè u curing ultraviolet, l'UV hè l'abbreviazione di i raghji UV ultraviolet ultraviolet, a curazione si riferisce à u prucessu di trasfurmà sustanzi da molécule bassu à polimeri. L'indurimentu UV si riferisce in generale à e cundizioni di curazione o esigenze di rivestimenti (pitture), inchiostri, adesivi (colle) o altri sigillanti di potting chì necessitanu esse guariti cù luce ultravioletta, chì hè diversu da a cura di riscaldamentu, a cura di l'adesivi (agenti curativi), cura naturale, ecc.

In u campu di i polimeri chimichi, UV hè ancu usatu cum'è l'abbreviazione di curing radiazioni, UV, vale à dì, curing ultraviolet UV, hè l'usu di l'onda media è corta (300-800 nm) sottu a radiazione UV, UV liquidu. materiali in u fotoiniziatore stimulati in radicali liberi o cationi, attivando cusì u materiale polimericu (resina) chì cuntene gruppi funziunali attivi polimerizazione in una polimerizazione insolubile è film di rivestimentu solidu senza fusione, hè una nova tecnulugia di prutezzione di l'ambiente è emissioni di VOC bassu chì emerge in l'anni 60 di u XXu seculu. Dopu à l'anni 80 di u XXu seculu, a Cina hà sviluppatu rapidamente.

L'oligomeri anu una viscosità alta, è per facilità a custruzzione è migliurà a velocità di curazione di a reticulazione, hè necessariu aghjunghje monomeri cum'è diluenti reattivi per aghjustà a reologia di a resina. A struttura di u diluente reattivu hà una influenza impurtante nantu à e proprietà di a film di rivestimentu finali, cum'è a fluidità, slip, wettability, gonfiore, shrinkage, aderenza è migrazione in a film coating. I diluenti reattivi ponu esse monofunzionali o multifunzionali, l'ultimi essendu megliu perchè migliurà a reticulazione à a cura. I requisiti di prestazione per u diluente reattivu sò, capacità di diluzione, solubilità, odore, capacità di riduce a viscosità di u mediu, volatilità, funziunalità, tensione superficiale, ritirata durante a polimerizazione, temperatura di transizione vetru (Tg) di l'omopolimeru, influenza nantu à u generale. vitezza di curazione è tossicità. U monomeru utilizatu deve esse un monomeru chì hè irritante à a pelle è chì u valore ùn supera micca 3 cum'è determinatu da Draize. Un monomeru tipicu utilizatu com'è diluente reattivu hè u tripropylene glycol diacrylate (TPGDA).

L'applicazioni inverse di polimerizazione rapida in u mecanismu chimicu di a cura UV sò in realtà ottenute generendu reazzioni di radicali liberi sottu fotoiniziatori è / o fotosensibilizatori adattati è cundizioni di illuminazione d'altu rendiment. I fotoiniziatori chì generanu radicali liberi è intermedi cationici ponu esse utilizati. In ogni casu, in l'industria d'oghje, l'anzianu hè spessu culurita (vale à dì, un photoinitiator chì pò pruduce radicali liberi).

Attualmente, e lunghezze d'onda ultraviolette più usate sò 365nm, 253.7nm, 185nm, etc. E caratteristiche includenu l'asciugatura immediata, i costi operativi bassi, a qualità mejorata, u spaziu di almacenamentu ridutta, pulita è efficaci. A putenza di u lampu utilizatu hè in generale più di 1000W, cù l'ultraviolet UVA UVC, etc., di quale UVC usa più lampi d'amalgama.

Cosa hè a cura UV


Tempu di post: 19-10-2022