HomeV3Product Background

Cosa hè a cura UV

U curing UV hè u curing ultraviolet, UV hè l'abbreviazione di i raghji UV ultraviolet ultraviolet, u curing si riferisce à u prucessu di trasfurmà sustanzi da molécule bassu à polimeri.L'indurimentu UV si riferisce in generale à e cundizioni di curazione o esigenze di rivestimenti (pitture), inchiostri, adesivi (colle) o altri sigillanti di potting chì necessitanu esse guariti cù luce ultravioletta, chì hè diversu da a cura di riscaldamentu, a cura di l'adesivi (agenti curativi), cura naturale, ecc.

In u campu di i polimeri chimichi, UV hè ancu usatu cum'è l'abbreviazione di curing radiazioni, UV, vale à dì, curing ultraviolet UV, hè l'usu di l'onda media è corta (300-800 nm) sottu a radiazione UV, UV liquidu. i materiali in u photoinitiator stimulati in radicali liberi o cationi, attivando cusì u materiale polimeru (resina) chì cuntenenu gruppi funziunali attivi polimerizazione in un film di rivestimentu solidu insoluble è non-melting, hè una nova tecnulugia di prutezzione di l'ambiente è emissioni VOC bassu emergenti in l'anni 60. di u XXmu seculu.Dopu à l'anni 80 di u XXu seculu, a Cina hà sviluppatu rapidamente.

L'oligomeri anu una viscosità alta, è per facilità a custruzzione è migliurà a velocità di curazione di a reticulazione, hè necessariu aghjunghje monomeri cum'è diluenti reattivi per aghjustà a reologia di a resina.A struttura di u diluente reattivu hà una influenza impurtante nantu à e proprietà di a film di rivestimentu finali, cum'è a fluidità, slip, wettability, gonfiore, shrinkage, aderenza è migrazione in a film coating.I diluenti reattivi ponu esse monofunzionali o multifunzionali, l'ultimi sò megliu perchè migliurà a reticulazione à a cura.I requisiti di prestazione per u diluente reattivu sò, capacità di diluzione, solubilità, odore, capacità di riduce a viscosità di u mediu, volatilità, funziunalità, tensione di a superficia, ritirata durante a polimerizazione, temperatura di transizione vetru (Tg) di l'omopolimeru, influenza nantu à u generale. vitezza di cura è tossicità.U monomeru utilizatu deve esse un monomeru chì hè irritante à a pelle è u so valore ùn supera 3 cum'è determinatu da Draize.Un monomeru tipicu utilizatu com'è diluente reattivu hè u tripropylene glycol diacrylate (TPGDA).

L'applicazioni inverse di polimerizazione rapida in u mecanismu chimicu di a cura UV sò in realtà ottenute generendu reazzioni di radicali liberi sottu fotoiniziatori è / o fotosensibilizatori adattati è cundizioni di illuminazione d'altu rendiment.I fotoiniziatori chì generanu radicali liberi è intermedi cationici ponu esse utilizati.In ogni casu, in l'industria di l'oghje, u primu hè spessu culuratu (vale à dì, un photoinitiator chì pò pruduce radicali liberi).

Attualmente, e lunghezze d'onda ultraviolette più usate sò 365nm, 253.7nm, 185nm, etc. E caratteristiche includenu l'asciugatura immediata, i costi operativi bassi, a qualità mejorata, u spaziu di almacenamentu ridutta, pulita è efficaci.A putenza di u lampu utilizatu hè generalmente più di 1000W, utilizendu ultraviolet UVA UVC, etc., di quale UVC usa più lampade amalgama.

Cosa hè a cura UV


Tempu di post: 19-10-2022