HomeV3Product Background

Sala di Lecture di l'Anellu Mundiale

Bon ventu, bona acqua, bona vita seria di pensamentu è piacè

À 13:30 pm u 30 di nuvembre di u 2022, a sessione di scambiu in linea "Good Wind, Good Water, Good Life" in a sessione di purificazione di l'acqua pianificata da l'Associazione di Purificazione di l'Aria Fresca è l'Acqua di l'Associazione di Strutture Metalliche di Costruzione di Cina, Shanghai Hejia Exhibition Co. , Ltd. è Shihuantong Integrated Marketing Platform vi invitanu è aspittàvanu a vostra participazione!

Avemu invitatu à Qiu Bu, Senior Vice President di AO Smith Group è Presidente di China Company in u campu di l'acqua sana, Wang He, Vice President Executive of Fresh Air and Water Purification Association of China Building Metal Structure Association è Segretariu Generale di Comfortable Home Branch, Zhao Kai, Vice President di Shenzhen Angel, Gu Chunpeng, General Manager di Haier Zhijia Water Purification Industry, è Zeng Duo, Vice President di Bili Group.À a riunione, analizaranu da a perspettiva di a pulitica è di l'industria, sparteranu cun voi u sviluppu di a marca, è discuteranu cumu l'imprese ponu ottene una riduzione di u costu è un aumentu di l'efficienza, l'empowerment industriale è u layout di u futuru sottu a tendenza di l'intelligenza, a digitalizazione. è integrazione in l'industria di purificazione d'acqua.

Un ringraziu speciale à i seguenti partenarii:LIGHTBEST CO., LTD, NINGBO AIGOOU TECHNOLOGY PURIFICATION WATER CO., LTD., HUAIAN YUXIANG ENVIRONMENTAL PROTECTION TECHNOLOGY CO., LTD., HUBEI LINJIAO TECHNOLOGY CO., LTD.PÀ A SO PARTICIPAZIONE È SUPPORTU À STA CONFERENZA !

Sala di Lecture di l'Anellu Mundiale 1 Sala di Lecture di l'Anellu Mundiale 2


Tempu di Postu: Dec-01-2022